Антон Шишманов от Пловдив с писмо до болница Медлайн за празника на българските лекари

18.10.2017 (1092)

Всеки човек има в живота си Своя Доктор, когато рано или късно има шанса да срещне. Той е ценен за всеки от нас, защото ни изправя на крака, дава ни сили да се преборим с болестта, вдъхва ни увереност, че можем да продължим напред.

Моят доктор повече от 15 години е уважаваният пловдивски кардиолог д-р Теофил Груев. Бях негов пациент, когато беше началник на отделението по кардиология в МБАЛ „Св. Пантелеймон“ и го последвах в болница „Медлайн“ в Пловдив, където се премести неотдавна. Моите диагнози са 25, ако ги опиша, изглеждат като наниз люти чушлета, но д-р Груев винаги ми дава увереност, че преживените 3 инфаркта и 3 инсулта не са чак толкова страшни и че тялото и духът са по-силни.

Това е написал 72-годишният Антон Шишманов от Пловдив в благодарствено писмо в навечерието на 19 октомври, деня на Свети Иван Рилски Чудотворец, когато българските лекари отбелязват своя професионален празник.

Тази година има двоен повод да благодари на лекарите, защото в „Медлайн“ се запознава лично със здравния мениджър д-р Невен Енчев, от когото остава възхитен още при първата си среща. „Бях чувал за него много хубави неща – че ръководи умело няколко лечебни заведения, че във всички тях персоналът се отнася с огромна топлота, внимание и загриженост към пациентите. Знам, че непрекъснато подпомага лечението на деца и социално слаби възрастни, за хората от третата възраст организира изнесени медицински консултации по селата, раздава топла храна на изпаднали в нужда и т.н. Сега лично се убедих, че той е един изключително благороден човек“, пише пациентът. Шишманов останал възхитен, когато пловдивският предприемач му предоставил паркомястото си пред болницата. Влезе ми в положение, защото съм инвалид и прояви разбиране, че ми е трудно да се придвижвам без кола, а още повече да обикалям отдалечени паркинги, подчертава Антон. След като пристигнал в болницата и преди да постъпи в отделението по кардиология заради поредната сърдечна криза, болният най-напред потърсил д-р Невен Енчев, за да поиска разрешение да остави автомобила си пред болницата. Първата му изненада била, че мениджърът го приел веднага, а втората – че не само получил разрешението, но и правото да ползва неговото място.

Пловдивчанинът споделя възхищението си от болницата, която е чиста, подредена, комфортна, уютна. Медицинските сестри и санитарките са на разположение на пациентите всяка секунда, независимо дали е ден или нощ. Пациентът е впечатлен и от невероятната техника, с което разполага кардиологично отделение. „Медлайн“ е лечебно заведение на най-високо европейско ниво, заключава пациентът.
Нека Св. Иван Рилски закриля д-р Енчев и д-р Груев, за да се грижат за още много хора като мен, пише Шишманов и отправя своите сърдечни благопожелания за здраве към екипа на цялата болница.